Stiahnite si PDF
Ročná správa 2011
ROČNÁ SPRÁVA 2011
sk en

Ročná správa - 03. čísla

Ročná správa 2011

15 %

EBITDA maržu, jeden z najdôležitejších ukazovateľov hodnotiacich výkonnosť firmy, sa na Slovensku podarilo v roku 2011 zvýšiť zo 17, 4 % na historicky najvyššiu úroveň 20, 2 %, čo predstavuje až 15 % nárast.

280 000

Spojenie našej spoločnosti s operátorom WiMAX Telecom v roku 2011 nám prinieslo 8 000 nových klientov a infraštruktúru pokrývajúcu spolu viac ako 200 000 domácností. Celkové pokrytie sa nám tak podarilo významne rozšíriť na približne 280 000 domácností.

> 1 / 3

Z nášho vlastného rozsiahleho online prieskumu vyplynulo, že viac ako tretina rodičov pristihla svoje deti pri prezeraní nevhodného obsahu na internete. Začiatkom roka 2011 sme preto ako prvý operátor na Slovensku spustili informačno-vzdelávací portál www.bezpecnyinternet.sk s radami pre rodičov a učiteľov, ako ochrániť deti pred nástrahami surfovania po internete.

80 %

Sme "zelená" spoločnosť. Minulý rok sa nám podarilo opäť zvýšiť počet klientov, využívajúcich elektronickú fakturáciu. Jej podiel tak narástol už na viac ako 80 % z celkovej fakturácie, čo prinieslo nielen zníženie nákladov, ale malo to aj pozitívny dopad na životné prostredie.

3 / 3

Pre zabezpečenie čo najvyššej hodnoty dodávanej klientom kontinuálne zefektívňujeme poskytované komplexné komunikačné riešenia. O spokojnosti našich zákazníkov svedčí aj skutočnosť, že všetky tri z troch slovenských zdravotných poisťovní využívajú práve služby Slovanetu pre korporátnych klientov.

17

Moderné a často komplexné technické riešenia komunikačných sietí a služieb dodávame pre svojich zákazníkov s cieľom ich vysokej a dlhodobej spokojnosti. Tá sa prejavuje predovšetkým ich loajalitou k našej firme. Najstaršiemu významného klientovi tak poskytujeme služby už 17 rokov.

-8 %

Počas roka 2011 prispela optimalizácia interných procesov a úsilie o zvyšovanie efektivity k medziročnému poklesu nákladov z 25, 82 mil. eur na 23, 78 mil. eur, čo predstavuje takmer 8 % zníženie prevádzkových nákladov.

7, 2 mil.

Mesačne zachytíme v poštových systémoch našich zákazníkov takmer 7,2 milióna spamov, pričom za rok 2011 to bolo takmer 90 miliónov. Veríme, že výskumným projektom SPAMIA, ktorý sa snaží zvýšiť efektivitu antispamových nástrojov, prispejeme k zníženiu podielu spamu a zároveň aj jeho celospoločenských nákladov.

> 40

V roku 2011 sme modernizovali jadro vlastnej telekomunikačnej siete. Výsledkom bolo desaťnásobné zvýšenie prenosovej rýchlosti v rámci centrálnych zariadení a liniek siete na 10 gigabitov za sekundu vo viacerých mestách Slovenska. Kapacitu pripojenia našej siete do internetu sme zvýšili na viac ako 40 Gbit/s.

95, 6 %

Pravidelnými koučingami a školeniami zvyšujeme profesionalitu operátorov nášho call centra a kvalitu zákazníckeho servisu. V roku 2011 naši operátori vybavili viac ako 38 700 hovorov, čo predstavovalo medziročné zvýšenie o štvrtinu a úroveň kvality služby stúpla až na 95, 6 %.

24, 8 mil.

Napriek miernemu poklesu celkových výnosov dosiahli tržby Slovanetu z pravidelne poskytovaných služieb v roku 2011 hodnotu 24, 8 mil. eur, čo predstavovalo päťpercentný medziročný nárast. Táto výnosová položka je z dlhodobého hľadiska najdôležitejšia pre stabilný rozvoj firmy.

1000

Celkový objem dát prenesených do siete Slovanet za rok 2011 bol 11 000 TB a zo siete smerom von 2 900 TB. Pri súčastnej priemernej rýchlosti pripojenia by bežný užívateľ prenášal tieto dáta nepretržite až 1000 rokov.