-
68 000
68 000
V oblasti služieb sa Slovanet snaží ponúkať a poskytovať vždy čo najvýhodnejšie produkty, o čom svedčí aj nárast počtu zákazníkov v roku 2014. Ich počet koncom roka dosiahol prvýkrát hranicu 68 000. K navýšeniu prispelo aj odkúpenie káblovej televízie PO-MA v Banskej Štiavnici s jej 2000 zákazníkmi. Slovanet v Banskej Štiavnici kompletne prevzal aj starostlivosť o zákazníkov a otvoril aj novú pobočku na adrese Ludvíka Svobodu 13. -
270
270
Slovanet prvýkrát realizoval súťaž Bezpečné školy, ktorej cieľom je motivovať žiakov na oboch stupňoch základných škôl k hlbšiemu záujmu o informačné technológie a zároveň pomôcť školám vytvoriť pre žiakov bezpečné prostredie na škole. Do programu sa zapojilo 24 oslovených škôl, ktoré vytvorili viac ako 270 projektov. Tri školy s víťaznými projektmi získali zaujímavé ceny v podobe kamerového systému, internetu zadarmo a iných hmotných darov. -
65
65
Významným projektom Slovanetu bolo zavedenie internetu pre 65 obcí stredného a východného Slovenska v rámci vládneho projektu podpory internetizácie vidieka pokrytím tzv. bielych miest – oblastí, kde doposiaľ žiaden operátor nepriniesol široko dostupné vysokorýchlostné internetové pripojenie. V období realizácie od augusta do decembra 2014 dokázal Slovanet v spolupráci so subdodávateľmi každý pracovný deň vybudovať pripojenie pre novú obec. -
226
226
Jedným z cieľov Slovanetu v roku 2014 bolo pri plánovanom raste zabezpečiť obsluhu všetkých potrebných činností efektívnym doplnením počtu zamestnancov a ich ďalším vzdelávaním. Posilnená bola pozícia útvaru veľkoobchodného predaja v rámci príslušného obchodného úseku a personálne rozšírený bol aj tím monitorovacieho centra a technickej podpory pre korporátnych zákazníkov. Počet zamestnancov tak neustále stúpa a momentálne je na úrovni 226 zamestnancov. Je to takmer dvojnásobný počet v porovnaní so stavom pred 10 rokmi, kedy Slovanet zamestnával len 122 zamestnancov. -
45%
45%
Celkové tržby spoločnosti medziročne narástli doposiaľ najväčším skokom – o 45 % a po prvýkrát s číslom 52,567 mil. eur prekročili aj ďalšiu okrúhlu hranicu 50-tich miliónov eur. K nárastu prispelo v roku 2014 najmä niekoľko veľkých jednorazových projektov, ale nárast Slovanet dosiahol aj v oblasti pre telekomunikačné podniky najvýznamnejšej – v oblasti výnosov z pravidelne poskytovaných služieb a dlhodobých zmlúv. -
57 817
57 817
V roku 2014 sa Slovanet zameral na opatrenia smerujúce k ďalšiemu zvyšovaniu orientácie na zákaznícke potreby a spokojnosť. Rozšírenie a dovzdelávanie tímov retailového Oddelenia služieb zákazníkom aj obchodných manažérov pre korporátny segment, či zlepšenie podpory pre nepriame predajné kanály boli len niekoľkými z uskutočnených krokov. V retailovom segmente od druhého polroka zaviedol Slovanet novú evidenciu odchádzajúcich hovorov (7526 hovorov), pričom operátori zákazníckeho centra celkovo vybavili 57 817 prijatých hovorov. -
> 230 000
> 230 000
V novembri 2014 spustil Slovanet v spolupráci s internetovým obchodom InterStore unikátny zľavový systém. Každý, kto je pripojený cez sieť Slovanetu, automaticky vidí na stránkach tohto internetového obchodu iné ceny a nakupuje lacnejšie ako cez iných operátorov. Zákazníci Slovanetu tak môžu nakúpiť viac ako 230 000 položiek e-shopu za výhodnejšiu cenu. -
60 900
60 900
V spolupráci s RTVS priniesol Slovanet v októbri novú bezplatnú mobilnú aplikáciu Zelená vlna. S aplikáciou používateľ získa pravidelné dopravné správy, informácie o hliadkach, nehodách či iné informácie, ktoré sa týkajú dopravnej situácie v jeho blízkosti. Používatelia v mestách Bratislava, Banská Bystrica či Košice môžu využiť aj kamerové záznamy z dôležitých dopravných lokalít v ich meste. Zelená vlna patrí medzi najsťahovanejšie mobilné aplikácie a v súčasnosti si ju stiahlo viac ako 60 000 používateľov. -
58
58
Za rok 2014 pribudlo Slovanetu viac než 14 500 nových retailových klientov. To znamená, že v priemere každý pracovný deň bolo v roku 2014 podpísaných približne 58 nových zmlúv. -
15%
15%
Cloudové riešenie od spoločnosti Slovanet cloud:LINK dokáže ušetriť až 15 percent z celkových nákladov a vytvára ďalšie nepriame úspory z prevádzkových a administratívnych nákladov. Príkladom je aj projekt modernizácie IT systémov mesta Skalica, za ktorý získal Slovanet Cenu ITAPA. -
3,4 - 3,8
3,4 - 3,8
Slovanet sa v rámci svojho rozvoja stále viac zaujíma aj o využitie technológie LTE, prostredníctvom ktorej by dokázal svojím klientom prinášať kvalitnejší a rýchlejší internet s využitím bezdrôtového pripojenia domácnosti. V roku 2014 uskutočnil aj výberové konanie a technické skúšobné testy technológie LTE v pásme 3,4-3,8 GHz. V nasledujúcom období bude hľadať možnosti prípravy komerčných produktov na LTE technológii. -
82,7%
82,7%
Slovanet myslí aj na životné prostredie. Svojim klientom umožňuje a neustále ich motivuje k prechodu na elektronické zasielanie faktúr. Klientov každým rokom pribúda a v súčasnosti ich je až 82,7 percent.